Kur varu aplūkot veikto pasūtījumu statusu?
Pasūtījumu statusus iespējams aplūkot sadaļā “PASŪTĪJUMI”.
Ja vienā pasūtījumā ir preces, kuru piegādes termiņi atšķiras, kad saņemšu pasūtījumu?
Pasūtījumi tiek izsūtīti tikai tad, kad visas pasūtītās preces atrodas noliktavā.
Ja pasūtījumā ir preces ar atšķirīgiem piegādes termiņiem, piegāde tiks veikta vadoties pēc garākā piegādes termiņa.
Pēc pasūtījuma apstiprināšanas pasūtījumu var sadalīt, lūdzu, pēc nepieciešamības sazinieties ar MemberShop klientu apkalpošanas centru.
Kad pasūtījums ir sadalīts, piegādes maksa tiek sadalīta uz pusēm, un pasūtījumā izmantotā atlaide paliek spēkā precēm, kurām tā bija spēkā uz to brīdi.
Ja preces vēlieties saņemt pēc iespējas ātrāk, iesakām neapvienot vienā pasūtījumā preces ar īsiem un gariem piegādes termiņiem.