Kad pasūtījuma veikšanas pēdējā solī noklikšķināt uz pogas “Apstiprināt”, e-pastā Jums ir jāsaņem vēstuli ar informāciju par pasūtījumu. Ja vēstule nav saņemta, pārbaudiet „Spam“ sadaļu. Ja apstiprinājums tiešām nav saņemts, informējiet mūs. Visus apstiprinātos pasūtījumus varat aplūkot MemberShop sadaļā “Pasūtījumi”, ja pasūtījuma tur nav – pasūtījums netika veikts līdz galam un varat to veikt atkārtoti.
Kad pasūtījums ir apstiprināts, adresi iespējams mainīt tikai tad, ja pasūtījums nav izsūtīts vai nodots izsūtīšanai. Ja vēlaties mainīt adresi, informējiet mūs caur e-pastu - norādiet pasūtījuma numuru, kuram vēlieties mainīt adresi, kā arī jauno piegādes adresi ar precīzu pasta indeksu. Ja jūsu pasūtījums ir nosūtīts un tiek gatavots piegādei jums, varat mainīt adresi, sazinoties ar Venipak pa tālr .+371 6601 6601
Ja sūtījumi izsūtīti uz Omniva pašapkalpošanās sūtījumu termināļiem , mainīt adresi nav iespējams.
Izvēloties piegādes veidu ar Latvijas pasta starpniecību (Cirkle K, pasta nodaļas, kurjers) un vēloties mainīt adresi, Jūs to varat ērti izdarīt, izmantojot Latvijas pasta lietotni savā tālrunī.
Ievadot tālruņa nr. un sūtījuma Nr. Jūs varēsiet veikt izmaiņas.