Kad pasūtījuma veikšanas pēdējā solī noklikšķināt uz pogas “Apstiprināt”, e-pastā Jums ir jāsaņem vēstuli ar informāciju par pasūtījumu. Ja vēstule nav saņemta, pārbaudiet „Spam“ sadaļu. Ja apstiprinājums tiešām nav saņemts, informējiet mūs. Visus apstiprinātos pasūtījumus varat aplūkot MemberShop sadaļā “Pasūtījumi”, ja pasūtījuma tur nav – pasūtījums netika veikts līdz galam un varat to veikt atkārtoti.
Dažādi pasūtījumi nav apvienojami vienā. Visas preces, kuras vēlaties saņemt vienā pasūtījumā, ievietojiet vienā iepirkumu grozā un veiciet vienu pasūtījumu.
Kā to izdarīt? Kad ir izvēlēta pirmā prece, kuru vēlaties pirkt, klikšķiniet uz „Turpināt iepirkšanos”. Šajā brīdī prece būs pievienota iepirkumu grozam un Jūs varēsiet izvēlēties citas preces un pievienot tam pašam iepirkumu grozam. Kad būs pievienotas visas vēlamās preces, apstipriniet pasūtījumu. Šim pasūtījumam būs viena piegādes maksa.